Založ si blog

MI5 Podporuje LGBT

troška histórie: „MI“ znamená Military Intelligence .

V druhej svetovej vojne bolo v skutočnosti veľa skupín MI-X. Všetky boli súčasťou riaditeľstva vojenského spravodajstva vo vojnovom úrade a každý z nich mal špecifickú funkciu alebo špecialitu:

MI-1  oddelenie britského riaditeľstva vojenských spravodajských služieb

MI-2 robili geografické informácie

MI-3 robili východnú Európu a Pobaltie

MI-4 mapy

MI-5 bol styk s tajnou službou – kontrarozviedka a špionáž, to v zásade znamená „zistiť, čo robia nepriateľskí špehovia

MI-6 bol styk s tajnou spravodajskou službou – zahraničná spravodajská služba

MI-7 bola tlač a propaganda

MI-8 bola „signalizačná inteligencia“. To znamená „zistiť, čo nepriateľ hovorí v ich rádiách“

MI-9 debriefed Britov, ktorí unikli nacistom.Britskí vojaci a piloti, ktorí utiekli z nacistických táborov a vrátili sa domov, boli vypočutí, aby zistili, čo sa deje v Európe a ubezpečili sa, že neboli „naverbovaný“

MI-10 priemyselná špionáž

MI-11 bola vojenská bezpečnosť. Išlo o to, aby sa ubezpečili, že sa britská armáda sa nebude búriť

MI-12 bol kontakt s inými cenzúrnymi skupinami na ministerstve informácií

MI-13 Nič- Nešťastné číslo

MI-14 sa venovalo len špionáži Nemecka

MI-15 letecké snímkovanie

MI-16 bola vedecká inteligencia. Výskum a vývoj

MI-17 bol „Sekretariát riaditeľa vojenských spravodajských služieb od apríla 1943“. V podstate skupina na podporu riaditeľa vojenského spravodajstva.

MI-18 Nič

MI-19 bolo na výsluch zajatých zajatcov.

Existovalo aj niekoľko nečíselných pobočiek:

MI-JIS: súčasť spoločného spravodajského výboru.

MI-L: Prebehlíci, keď cudzí špióni prišli pracovať s Britániou

MI-L (R): ruské spojenie.

Časť MI-L, ktorá pracovala iba s Ruskými prebehlíkmi

 

Po vojne všetko zjednodušili.

Organizácia zhruba skončila takto:

HUM-INT alebo „Human Intelligence“ je rozdelená medzi dve agentúry.

Bezpečnostná služba (MI-5) vykonáva kontrarozviedku . Z hľadiska laikov (Ako rád hovorí Igor :-)) to znamená, že špehujú nepriateľských špiónov. Myslím, že zvládajú aj všetky „domáce“ špionáže – takže sú to tí, ktorí špionujú ľudí vo Veľkej Británii. Keď čítate o odhalení teroristickej bunky ISIS v Birminghame, môžete sa staviť, že MI-5 vtom mala prsty.

Tajná spravodajská služba (MI-6) špehuje všetkých ostatných . Pravdepodobne sa o tom veľa nedozviete, ale keď Briti odídu bombardovať ľudí v zahraničí, pravdepodobne vedia, kde sú títo ľudia kvôli MI-6.

SIG-INT, alebo Signals Intelligence, bol presunutý do GCHQ.

Inteligencia signálov znamenala rádiové signály, telefóny atď. Väčšina ich práce sa pravdepodobne podieľa na špionáži na mobilných činnostiach (mobilné telefóny) a na internete.Internet, soc. siete….. Keď niekto prečíta vaše e-maily, je to GCHQ. Pravdepodobne tento text čítal niekto v Cheltenhame. Keďže tento text obsahuje kódové slová ako MI-5, MI-6, GCHQ, teroristická bunka a ISIS, je možné, že ju niekto prečíta.

 

Prečo sa stále nazývajú MI-5 a MI-6?

Formálne nie sú.

Agentúry sa oficiálne nazývajú bezpečnostná služba a tajná spravodajská služba, ako som už povedal. Sú však tak všeobecne známe ako MI-5 a MI-6, že stále používajú názvy. Ak sa pozriete na ich webové stránky (áno, majú webové stránky: MI-5 a MI-6 ), všimnete si, že sa hovorí „Bezpečnostná služba MI5“ a „Tajná spravodajská služba MI6“.

 

Sorry za to LGBT chcel som vás nalákať, inač je to pravda kliknite na web MI5 🙂

Úvaha o Izraeli

29.10.2023

„Homo Economicus“ nemá prednosť pred „Animus Dominandi“. Podľa liberálnej myšlienkovej školy v politickej ekonómii môžu zisky z voľného obchodu a ekonomických výmen zabezpečiť prevahu „Pax Mercatoria“, v ktorej môžu národy medzi sebou obchodovať a nie viesť vojnu. Tento zjednodušený pohľad je však založený na nepresnom pohľade na ľudskú [...]

Máte dieťa? A ste si istí, že je v bezpečí?

21.05.2023

Digitálny svet je plný technologických zázrakov, ktoré nám rovnakou mierou môžu priniesť úžitok aj ohrozenie. Preto by základy bezpečnosti v online svete by mali v dnešnej dobe ovládať už aj deti a predovšetkým ich rodičia. Aké sú riziká? Online svet má množstvo kybernetických rizík, ktoré by mali deti a ich rodičia poznať. Medzi tie najvážnejšie [...]

Cesta Ruska k opotrebovacej vojne

08.04.2023

V prvých šiestich mesiacoch vojny sa podľa ruskej formulácie uskutočnila časovo a rozsahom obmedzená „špeciálna operácia“ na „denacifikáciu“ a „demilitarizáciu“ Ukrajiny. Po niekoľkých dňoch by mala byť úspešne dokončená. V skutočnosti to bola od začiatku viac ako krátka špeciálna operácia. Útoku na ruskej strane sa zúčastnilo 180 000 až 200 000 [...]

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

Lukáš Repetent

Štatistiky blogu

Počet článkov: 50
Celková čítanosť: 147306x
Priemerná čítanosť článkov: 2946x

Autor blogu

Kategórie