Založ si blog

Archív: september, 2019

Marihuana, Weed

Ja trávu nefajčím, ani nijak nepropagujem a aj vás vyzývam aby ste ju nijak nepoužívali, ved je ilegálna a tresty sú obdobné ako za vraždu. To čo vám však v krajine slobody slova a názoru povedať môžem. Je ako sa vlastne stala nelegálnou v USA odkiaľ sa to prenieslo do Európy. 1.) História V roku 1913 otvoril Henry Ford svoju slávnu montážnu linku pre automobily, aby […]

Pokračovanie článku

Stredovek

Nedávno som napísal blog hoaxy o krizovych vypravach ucime na školách Po tomto blogu ma skritizovalo veľa historikov, že ano mám pravdu, ale ukazujem len jednu stranu mince. Preto som sa dnes rozhodol odhaliť na doporučenie pána z Anglicka o nie veľmi známych veciach zo stredoveku ktoré sme sa tiež na školách neučili. Drvivá väčšina ľudí, ktorí študujú stredovek, vie […]

Pokračovanie článku

Progresivizmus

Na Slovensku sme dlhé roky boli idroktrinovaný socializmom, po revolúcií prišiel konzervativizmus, 2009 liberalizmus a teraz tu mame pre nás novinku progresivizmus. Čo to ale je? No poučme sa zo západu odkiaľ to čudo prišlo. Rozmotajme medové motúziky. Výraz „liberál“ znamenal klasického liberála: túžba po občianskych slobodách (či už v rámci republiky alebo […]

Pokračovanie článku

Demokracia Čína VS Rusko

Rusko a Čína predtým zdieľali rovnaký odtieň autoritárstva (svetlo oranžový). Ale v roku 2018 bolo Rusko preradené na tmavo oranžovú. Zatiaľ čo Čína zostala svetlo oranžová čo znamená, že Čína je teraz menej „autoritárska“ ako Rusko. Čo je prekvapujúce. Ak vezmeme do úvahy, že Rusko má prinajmenšom priame (hoci chybné) prezidentské voľby, zatiaľ čo vedúci […]

Pokračovanie článku

MI5 Podporuje LGBT

troška histórie: „MI“ znamená Military Intelligence . V druhej svetovej vojne bolo v skutočnosti veľa skupín MI-X. Všetky boli súčasťou riaditeľstva vojenského spravodajstva vo vojnovom úrade a každý z nich mal špecifickú funkciu alebo špecialitu: MI-1 oddelenie britského riaditeľstva vojenských spravodajských služieb MI-2 robili geografické informácie MI-3 robili […]

Pokračovanie článku

Hoaxy o Krížových výpravách učíme na školách

1.) Že križiacke výpravy boli aktom genocídy namierenej proti moslimom. Realita: Boli to bitky a obliehania, ale NIKDY nebolo vyhladzovanie žiadnej etnickej alebo náboženskej skupiny politikou alebo cieľom krížových výprav. 2.) Že križiacke výpravy boli vojnami agresie. Realita: Reagovali na viac ako tristo rokov moslimskej agresie. Hrozilo napadnutie moslimskými armádami […]

Pokračovanie článku

OSN

Globálne výzvy si vyžadujú aj globálne odpovede, ich základným pilierom je pevná a efektívna Organizácia Spojených národov. Čo je OSN? WIKI: Myšlienka založiť svetovú organizáciu, ktorá by sa snažila o mier, vznikla na konci prvej svetovej vojny. Lídri víťazných mocností založili vo Versailles Spoločnosť národov. Druhá svetová vojna bola dôkazom jej zlyhania. […]

Pokračovanie článku

Pero je silnejšie ako meč

„Na začiatku bolo Slovo.“ Nič nieje lepšie ako pár príkladov. Konfucius. Čínsky filozof, ktorý hovoril o dôležitosti povinnosti a lojality medzi rôznymi vzťahmi v čínskej spoločnosti. Mojžiš . Mojžiš pomohol odviesť Židov zo zajatia v Egypte do zasľúbenej zeme. Dostal desať prikázaní od Boha a zapísal ich. To sa stalo základom zákona v Starej zmluve. […]

Pokračovanie článku

Čína

Nedávno som sedel s bratom vrátil sa zo služobnej cesty z Číny a zhodli sme sa na dvoch veciach 1.) Ľudom v Hongkongu nikto nepomôže a sú stratený. Aj keby niekto chcel, nebolo by to nezištné. A aj tak by nemal ako. 2.) Čína poprela niektoré základné poučky. Napríklad že pri dvíhaní životnej úrovne občanov občania žiadajú pre seba väčšie slobody. Paradoxne si […]

Pokračovanie článku

Prečo PS budú voliť hlavne deti?

Nechcem nikoho uraziť berte to ako môj postoj a názor. Debata či polemike sa nebránim práve naopak. Týka sa to strany PS- Progresívne slovensko Keď táto strana vznikal bol som nadšený a držal im palce vstupovali do nej úžasný ľudia a to ma tešilo a dávalo mi to garancie že to bude asi fajn. No lenže po krátkej dobe my tam niečo nesedelo nevedel som vysvetliť čo. Bolo to […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Lukáš Repetent

Štatistiky blogu

Počet článkov: 50
Celková čítanosť: 147359x
Priemerná čítanosť článkov: 2947x

Autor blogu

Kategórie